8. ledna 2015

Sukně

háčkovaná, to byla, pokud někdo hádal.


Je teplá, hodně.


A je pevná, taky hodně.



Líbí se mi tak, že mírné omezení v pohybu považuji jen za takovou bezvýznamnou maličkost.

Very warm crocheted skirt.

19 komentářů:

  1. no teda! nikdy bych nerekla, ze hackovana sukne bude takhle paradni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sama jsem trochu překvapená, mám v živé paměti pletenou sukni z dětství, kterou jsem úplně nesnášela ;-)

      Vymazat
  2. Uuuuuuuuuu.......zasnu!
    Uuuuuuuuuu.......zasna♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, tak to je parádní sukně, moc pěkná

    OdpovědětVymazat
  4. Je pěkná, taky hodně :-)
    Krásný večer
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti sluší! Je fakt dost dobrá.
    A víš jakou budeš mít kondičku, když v ní budeš muset skákat snožmo??!! :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu kondice bych teď po Vánocích potřebovala.... :-)

      Vymazat
  6. no ta je <3
    prostě láska na monitoru...

    OdpovědětVymazat
  7. je perfektná....akurát skúšam ten vzor a netuším čo z neho urobiť...ale takú sukňu ja nebudem nosiť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne docela nadchlo toto: http://byhaafner.blogspot.cz/2014/12/my-new-fifties-cowl.html
      Doporučuje tlustší háček, aby byl šál vzdušnější.

      Vymazat
  8. Wow! Parádní! K tomu vzoru se chci vrátit!

    OdpovědětVymazat
  9. Záněty močového ústrojí rozhodně nehrozí :-)
    Krásná je!

    OdpovědětVymazat
  10. Vypada skvele! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
  11. Díky všem za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat
  12. I love how you combine sthiches and colours! Great job!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-). Thank you, still learning and trying and it's not always perfect, but love it.....

      Vymazat
  13. A jak sukně reaguje na nošení? Myslím tím, jestli se třeba neroztáhne. Ráda bych něco podobného taky zkusila. Děkuji za odpověĎ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, já na Vás s odpovědí nějak zapomněla, omlouvám se. Sukně se neroztáhla, naopak je dost pevná, což je způsobeno nejen použitým vzorem, ale i poměrně malým háčkem vzhledem k tloušťce příze. Taky jsem měla strach, aby se nějak nevytahovala, ale tato je pevná až příliš. A je dost teplá, v mrazech dobrý, ale tuto zimu jsem si jí moc neužila. Raději nakonec nosím sukni pletenou (tu jsem na blogu zatím neprezentovala).

      Vymazat