9. července 2014

Jen tak pro radost

pro dvě milé holky. Jedna si ho přála, druhá snad je překvapená.






Mým cílem bylo něžné, ale ne sladké....

13 komentářů:

  1. Ja som jedna obdarovana...to puzdro je velmi krasne, mna napadlo dat do neho pribory....
    Dakujem ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký nápad! Když jsem to šila, příbory mne nenapadly, tak jsem nezkoušela, jestli se tam vejdou, ale snad jo, kdyžtak reklamovat u výrobce... :-)

      Vymazat
  2. Ach, to je kráááása ♥♥♥ ............. Marki

    OdpovědětVymazat
  3. You are so talented! I am so glad that I found your blog, I love your style!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I am happy to have you in my readers! I found your blog some time ago via pinterest and I like it as well.... maybe similar taste... :-).

      Vymazat
  4. Našla jsem vás na Flickru :) a nedalo mi to a musela jsem nakouknout i na blog - paráda, nádherná práce!!! Přeji krásné letní dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Nápodobně, nakoukla jsem k vám do Jahodovky a taky se mi u Vás (Tebe) líbí!

      Vymazat
  5. Nádhera a ty potažené knoflíky! Bravo! ;-)

    OdpovědětVymazat