29. července 2014

Všichni tisknou

tadytadytady i tady
a já chci taky!




A se mnou máma, sestra, kamarádka...








a jsme překvapené, že je to tak snadné. Nikdy by nás to nenapadlo, takže díky Myyno!

We are making rubber stamps....

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. A hlavně příjemná společenská záležitost :-).

      Vymazat
  2. krása!!!kolik stála knížka?:)ikdyž bych se bála že když uvidím tolik inspirace, že nedokážu nic sama vymyslet:)
    ten poslední lístek je přímo nádhernej!a rytí razítek jako společenská činnost je suprový!!!jako drhání peří:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji kupovala asi za 380 kč na www.bookdepository.com (nyní jsem koukala, že trochu přidražili :-((, asi nepříznivý vývoj kurzu). mně se kniha líbí moc, ale já mám pro tyhle knihy slabost a jsem taková opice, hledám na internetu a v knihách a když se dá vzít kniha do ruky, tak je to úplně nej :-). razítka jako zábava do společnosti opravdu super, jednoduché (geometrický tvar zvládne opravdu každý), rychle hotové, výsledek hned a ještě se dá u toho povídat......

      Vymazat
    2. jak na to tak koukám, tak to není lístek, ale pírko!já koza. krásný, pírko:)já taky hltám inspiraci, ale pak je těžký to vytěsnit a dělat si po svym:)

      Vymazat
  3. Krásné a plno krásných razítek tu ještě ani není! ;-)
    Razítkovací mánie everywhere :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné:-). Prosím poraďte kde seženu gumovou hmotu na výrobu razítek. Díky:-). Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumová hmota přímo na razítka se u nás zřejmě koupit nedá. Stejně ale funguje guma na gumování Milan a čím větší se podaří sehnat tím lepší. Já kupovala ve výtvarných potřebách pod Karlovým náměstím vedle Václavské pasáže.

      Vymazat
  6. Krásné. Přes odkaz na Vašem blogu jsem se dostala na blog http://www.lesliekeating.com/ a úplně mě učarovalo tisknutí na látku. Také bych to ráda zkusila. Myslím, že si pro začátek koupim buď hotové tiskátko nebo použiji brambor. Malování není zrovna moje silná stránka. Malému a malé by určitě učarovali trika s originálním potiskem. Jen jsem se chtěla zeptat, co používáte za barvu. Je to barva na textil koupená ve výtvarných potřebách nebo někde ve specializované prodejně. Prázdniny jsou v polovině a tak bych mohla začít tisknout.
    Dík Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký odkaz, díky za inspiraci. Brambor můžu jen doporučit, na látku funguje skvěle a jednoduché tvary jsou pěkné. Gumové razítko už jsem na látku taky zkusila a moc se mi to líbí, takže určitě si něco zkusím natisknout. S těmi barvami bohužel moc neporadím, protože s tím nemám moc zkušenost. Měla jsem nějakou sadu Artemis (z papírnictví) a pak mám jednotlivé barvy Pebeo z výtvarných potřeb. Praním trochu vyblednou, ale je možné, že jsem je málo zažehlila....

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. :-)) tak do toho! nic na tom není a přitom moc hezký....

      Vymazat