30. července 2014

Ananas a pytlík na cvičky?

Na blogu Minty Finty byla pro měsíc červenec vypsána ananasová soutěž.

Já moc na soutěže nejsem, ale pak jsem na internetu natrefila na háčkované ananasové vzory......




Nakonec nezůstalo jen u jednoho....




Háčkováním nepolíbení možná ananas neuvidí a řeknou si, že ta "mrkev" je trochu mimo. I tak mě to ale bavilo.

A jeden motiv v akci.




Pytlík by mohl být na cvičky....


ale vzhledem k tomu, že jsem ho opatřila podšívkou, mi to připadá trochu škoda. A ti co už mě trochu znají, možná tuší....


Pinapple crochet pattern and simple linen bag.

9 komentářů:

  1. aké milé vrecúško...a klbká vyzerajú veľmi príjemne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a je to obyčejná levná bavlna, k vidění tu: http://bymrscarrot.blogspot.cz/2014/02/nikdy-nerikej-nikdy.html

      Vymazat
  2. Roztomilé... a prý kdo nemá letos v létě ananas je out....já jsem, leda že bych taky zkusila...no asi bych to nezvládla, třeba příští rok :o) krásné letní dny přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Příští rok už asi zase pofrčí úplně něco jiného..... a stejně nejlepší je si jít svou cestou, bez ohledu na to, jestli je to zrovna in :-). Taky hezké léto!

      Vymazat
  3. oleoleolééé ananáááás :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=QaoKOt-XlNI
    koupila bych hned!

    OdpovědětVymazat
  4. ten pytlík je úplne super, hlavne jeho farba, ananás je v mojom oku viac žltá cvikľa, ale spoznala by som ho možno po chvíľke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. barva připomíná spíš hořčici... :-) s ananasem to má společný asi jen ten název háčkovaného vzoru, ale nevadí, protože len a hořčicová mému oku lahodí :-D. díky

      Vymazat