18. března 2015

Nevhodný dárek


 
Jak pro koho. Pro mého muže možná. Ne tak ale pro mne.
Velký pánský svetr, který mému muži nepadl.


Zúženy konce rukávů a spodní část těla svetru. A mám "šaty" s netopýřími rukávy. A aby skutečně nebylo pochyb, že se nyní jedná o dámský hadřík, doplněno květinovou výšivkou.



Man's sweater into woman's dress, flower embroidery included.

23 komentářů:

  1. To je skvělé :), tak se to má dělat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v merku i jiné kousky z mužova šatníku..... :-)

      Vymazat
  2. Moc hezký. I ta výšivka, s tím šátkem a přívěskem :-). Krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šátek od Dáši, přívěsek můj nejoblíbenější od Mihulli.

      Vymazat
  3. Fakt parada. Asi nabehnem drahemu do skrine ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj drahý uvažuje o tom, že by si skříň přede mnou raději zamykal. :-)

      Vymazat
  4. Krásně jsi to změnila, ta výšivka je božská.
    Teď jen, aby ho Jirka nechtěl z5 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to nehrozí, vyšitou květinu na rameni a svetr obtažený kolem zadku..... asi neee.

      Vymazat
  5. Elegantní řešení! Jsi žena do nepohody! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistě, teď je na řadě nějaká elegantní pláštěnka :-))

      Vymazat
  6. Nádhera !!!! Je d.o.k.o.n.a.l.ý !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Jo tak to je dobrá proměna :-)

    OdpovědětVymazat