2. března 2015

Bambulky

Tak takhle už ne, řekla jsem si poté, co jsem podstatnou část neděle strávila motáním bambulek.


A pořídila si bambulkovače Clover.


Jde to s nimi skoro samo.

Pom-pom makers Clover.

9 komentářů:

  1. jé:)krásné bambulky! A co snimi budeš podnikat?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Šmarja, on už existuje i bambulkovač? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry napad, ja mam vsetky 4 velkosti a neni nad to... robievam z nich zalozky do kniziek ;-)
    uplna terapia to je ;-)
    http://www.designmom.com/2012/10/the-perfect-gift-yarn-ball-bookmark/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pro jistotu 4 :-). Na pinterestu jsem už ty záložky kdysi viděla, to jsem ovšem ještě neměla tento šikovný nástroj a výroba bambulí pro mne byla spíš za trest. Teď si jich ale asi pár udělám :-). dík za tip.

      Vymazat