25. dubna 2016

WIP

Work in progress. Nevím, jestli se to dá říct nějak hezky česky, ale mne nic vhodnějšího než tato zkratka nenapadá. Taky jich máte tolik?


Já zásadně ano! Neustále něco po ruce, ten správný projekt pro každou volnou chvíli. Ne vše je vhodné k televizi, do auta, na dovolenou, na gauč, na zahradu.... a taky se mění chuť a nálada.


Pořád nové výzvy, tentokrát ponožková.


Jarní svetřík, doufám, že bude hotový "nejpozději" do konce léta....
 

Cesta z Francie je FAKT dlouhá, zvlášť když půl dne prostojíte v zácpách. A tak čeká na sešití ještě jeden malý Francouz.


Není to tak dlouho, co jsem se usmívala nad papučkami mojí babičky a hle, ještě nejsem ani babička a už si háčkuju vlastní. Akorát babička je měla z chemlonu a mně dnešní doba dovolila vrátit se tak trochu zpět k přírodě. 



Rukávy na krátkých jehlicích, to není na chviličku, oka jsou jak živá, kloužou z jehlic o 106 a navíc tahat s sebou na cesty celý svetr taky není zrovna nejpraktičtější. Takže pěkně po doma a po kouskách....




11 komentářů:

  1. :-) přesně tak, já mám ted jen tři projekty a cítím se nesvá, počítám, že do večera něco musím nahodit.:-DD

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám teď rozdělané 3 vlatně 4 projekty né 5 projektů - svetr pro sebe, nákrčník pro neteřinku a pak mám už rok rozdělanou deku ze čtverců - už asi 3 roky mám rozdělaný jedne šátek - 4 květy a nějak se mi do něj už nechce jo a to poslední jsou háčkované šaty, které jsem napřed upárala a teď budu prodlužovat. Původní dokončení se mi nelíbilo. Víc projektů načínat nebudu. Musím dodělat co mám rozděláno neb bych nedodělala nic, kdyby jich bylo ještě víc.
    Tereza
    PS: ponožkovka je krásná prosím o výrobce.
    dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to jsem ani nezmínila kostlivce ve skříni, rozdělané rok a více...
      ponožková ležela leta ve skříni, původně byla z pražské Kotvy, Step od Austermann

      Vymazat
  3. Jsem tak ráda, že v tom nejsem sama :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj tu musim napísať :D skratka uzasna a teda tých wipiek mam presne ako pises na každú príležitosť...naposledy som čakala na mamograf takto efektívne vyuzite nekonecne cakanie...to ma fakt napĺňa spokojnosťou :D dokoncila som tam detskú deku cau erika

    OdpovědětVymazat
  5. Jéje, takových wip je víc než dost .... rozpletené, rozešité, někdy mě choděj strašit.
    A samozřejmě nenasytná chuť začít něco dalšího.

    OdpovědětVymazat
  6. Já to radši ani nechci počítat:-) L.

    OdpovědětVymazat