8. dubna 2016

Když na dovolenou

tak s háčkem. I když jedu zrovna na lyže. A když do Francie, tak háčkovací projekt zásadně francouzský a pokud možno i ve francouzštině. Moje francouzština je víc než mizerná, ale jak jde o háčkování, jako by jazykové bariéry neexistovaly....


Měl to být kluk pro Toníka za to, že jsme ho na tu lyžovačku nevzali s sebou. Radost měl a kluka pojmenoval Karolínka a už ho to nějakou chvíli drží, takže už je to asi definitivní.


A doma na něj čekala ještě o rok starší kámoška Josefína


Patterns from Sweet Crochet by Sandrine Deveze.

8 komentářů:

  1. krása...mám rozháčkované telíčko....ešte netuším čo z toho bude...ale tu je fajn inšpirácia...

    OdpovědětVymazat
  2. jsou nádherní, fakt mají takový francouzský šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, škoda, že vládnu pouze češtinou. Mohla bych se zeptat kam chodíte na textilní nášivky hand made a myslím, že jsem u vás viděla i jiné ? Díky za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za zpoždění s odpovědí, nějak jsem se zapomněla...
      Je to potištěná bavlněná "stužka" z galanterie, kupuje se na metry, je tam třeba 5 opakujících se motivů a já ustříhávám dle potřeby.

      Vymazat