21. října 2015

Nátělník

pletený.


Bála jsem se, jestli bude k nošení a i přes mužovy poznámky, co jsem si to vyrobila za brnění, jsem nadšená.



Nosí se skvěle. Kupodivu obstál i v těch letošních vedrech. A teď ho navlékám na bílou košili s límcem a taky dobrý.


Knitted sleeveless top.

15 komentářů:

  1. je božský.....idem štrikovať nátelníko-vestičku......a poraď ako na tie krásne okraje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-). Okraje jsou obháčkované 4 řadami krátkých sloupků a poslední řada je přišitá k řadě první, takže vznikl takový kulatý okraj s tunýlkem. Podobně by šel takový okraj uplést na krátké jehlici ze tří ok (nevím jak česky, ale anglicky to je: applied I-cord).

      Vymazat
  2. Je krásný, moc Vám sluší, kdepak brnění! A taky by mě zajímalo, jak jsou pleteny okraje.

    OdpovědětVymazat
  3. Muži tomu nerozumí, je krásný :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá opravdu moc dobře, z čeho je pletený?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příze Marilyn od Vlnap (25% hedvábí, 25% viskóza, 50% bavlna).

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. A to jsem ještě zapomněla říct, že se dá nosit i z druhé strany, dokonce návod přímo pravil, že má jít navrch rubová strana pleteniny....

      Vymazat
  6. Moc sluší:-) A příze mě taky zajímá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příze Marilyn, viz výše. Z té samé jsem pletla již Dream Stripes a černý odstín při pletení hodně pouštěl barvu, šedivka ale byla v pořádku. Pletlo se i nosí se příjemně.

      Vymazat
  7. Dobrý? Dobrý je za tři, ale já bych to viděla na jednušku:-)!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Simčo, tak jsem ti prolétla blog, máš tu samé krásné kousky, jsi moc šikovná! A nátělník je parádní!
    Zdraví Jana z pátečního pletení se sestrami :-)

    OdpovědětVymazat