22. října 2014

Zmrzlinová

brož pro Elišku.
Eliška totiž nechce nikdy přijít zkrátka. Takže když já mám kytku na triku, chce taky něco!

 
Zmrzlina byla to první, co mne napadlo, když jsem se rozhodla vyšít na kurzu brož.


Drobná, jednoduchá a hlavně růžová a s korálky.



Ice cream embroidered brooch for my little girl.

14 komentářů:

  1. ta je úžasná!
    už dlouho toužím po tom, že se naučím vyšívat, ale stále nic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen doporučit, baví mne to moc! Akorát škoda, že času je tak málo.... :-)

      Vymazat
  2. A ve skutečnosti je ještě krásnější! Fakt.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tu látku můžu! Už z ní mám ušito pár polštářů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na té broži moc nevynikne, ale když to bylo upnuté v bubínku, nemohla jsem se vynadívat na tu barevnou kombinaci....

      Vymazat