4. listopadu 2014

Milá Emo

vítej na světě!



Velikost jsem sice plánovala novorozeneckou, ale ne vždy to holt dopadne....


ale zase jí déle vydrží.

Tak doufám, že aspoň čelenku jsem trefila (zkoušeno na plyšovém medvědovi).


Vesta podle tohoto návodu z Merina od Vlnap, jehlice č. 4.


Čelenka s háčkovanou kytičkou.


Dear Ema, welcome!
Pebble Vest and a headband with a crocheted flower for a newborn baby. 

18 komentářů:

  1. krásný!a kde bereš ty razítka?to je tak kouzelný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám z http://www.aladine.cz/ (mám set na zavařování, kalendář a pro švadlenky). a před časem mi kamarádka radila razítka keta - nápisy mají v češtině.

      Vymazat
  2. Ta Ema se teda má... máš to zase tak překrásný, že mi je až líto, že nemám tu Emu... :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co není, může ještě být..... :-)

      Vymazat
    2. Spíš se bojím, aby se EMA nestala ze mne... http://www.fdb.cz/lidi-zivotopis-biografie/31439-marie-mottlova.html...

      Vymazat
  3. Simi jako vždy vše luxusně zpracované a dotaženo do těch nejmenších detailů.......moc ti fandím, jsi šikovná, jen tak dál! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ema má vestu! A jakou!
    Hele ty razítka strašně nutně potřebuju. Všechny ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nadhera! Simco, byla bys tak hodna a prozradila navod na tu kyticku, prosim? Tu bych se moc rada naucila... Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod mám z knížky. Pokud chceš, pošli mi email na bymrscarrot@seznam.cz a já Ti pošlu foto návodu.

      Vymazat
    2. Supet, mail posilam a moc dekuju!! Iveta

      Vymazat