28. dubna 2015

Špagety

miluju. Hlavně teda k jídlu, ale háčkovat se s nimi dá taky.


Třeba košík na cokoli. Rychle hotový. Drží tvar. Akorát to teda není moc cestovní projekt.


Jenže když musíš, tak musíš.


Jo a rychle to přibývá, jupííí!


A inspirace zas ta Molla.

Crochet with spagethi yarn.

7 komentářů:

  1. Skvělé, taky bych něco podobného potřebovala, ale neumím dokulata háčkovat aby to trošku vypadalo.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to těžké. Přidává se jen na dně a pak už se jede spirálovitě nahoru bez přidávání, řady krátkých sloupků neukončuju, jen v tom místě vedu kontrastní přízi, abych věděla, kde je konec řady. Tento je z jednoho klubka českých špagátů.

      Vymazat
  2. To vypadá hodně dobře! Pěknej polštář by z toho byl... A nebo takový ten sedací puff. Ale nevím, jestli ten se jen neplete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Markéto! Polštář mám uháčkovaný žlutý a nakonec váhám, jestli by se mi nakonec nelíbil víc pletený a pro změnu puff mám pletený a možná zkusím háčkovat.... samý pokus omyl, ale hlavně že to baví :-)

      Vymazat
  3. Ten trojúhelníkový vzor je bezvadný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já ho vypárala, že zkusím jinak.... aby se mi ty trojúhelníky nenakláněly střídavě na jednu a druhou stranu. Akorát zatím nevím, jak toho docílím.

      Vymazat
  4. Paráda, tu knížku si budu muset taky pořídit!

    OdpovědětVymazat