10. září 2015

Milé sestry,

pletu s Vámi!


Můj první KAL.

Plete se skvěle, aby ne jehlicemi č. 5 z příze SMC Soft Tweed. Vzor jednoduchý, přitom zábavný a zima je, že by se dal rovnou nosit.

8 komentářů:

  1. Ty seš tak šikovná...obdivuju všechny co pletou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No spíš trpělivá, mé začátky byly tristní, ale lepší se to s počtem upletených ok :-)

      Vymazat
  2. To je krása! Také se chystám plést tento šátek s Vlněnými sestrami, moc se mi líbí, ačkoliv už mám dva háčkované, třetí se neztratí :-) Odkud je příze, smím-li se zeptat, připadá mi, že jakákoliv tweedová příze se u nás docela špatně shání?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z místní galanterie. Byla jsem tak častým zákazníkem, že jsem se časem s majitelkou skamarádila a máte pravdu, byla to taková podpultovka, vybrala jsem si to přímo z katalogu, protože na regály obchodů se tyto trochu dražší a hlavně méně akrylové příze tolik neberou, asi mají prodejci strach, že to neprodají. Musíme se na ně často ptát a třeba se to zlepší. Jinak mám v oblibě internetový obchod Ganella, Vlněné sestry a Tvořivou ovečku.

      Vymazat
  3. Moc nás těší - tvoje varianta bude jistě krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď tam mám zrovna chybu, takže budu asi dvě řady párat :-(, ale jinak vypadá moc dobře a nejradši bych vám ho pak jela osobně ukázat, abych se taky někdy dostala do dobré pletařské společnosti..... :-)

      Vymazat
  4. fíhaa, to vyzerá veľmi sľubne :)

    OdpovědětVymazat