13. března 2014

Herbář

Líbil se mi televizní pořad Herbář - jeho hlavní představitelky, jejich humor, rady, recepty, nápady....
a i když lze vše z tohoto pořadu najít jednoduše na internetu, pro mne kniha je kniha.
A tak jsem neodolala....


V úvodu vysvětlení pojmů



Samozřejmě pár stránek z herbáře


A recepty



Koupě nelituji.....

9 komentářů:

  1. Tak Ti dík, jdu vymyslet komu ten dárek pro Tebe teď věnuju... Kuchařky už Ti opravdu nebudu kupovat! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tos ale měla moc hezký dárek, škoda, že jsem s těma knihama taková netrpělivá. Promiň :-(

      Vymazat
  2. Taky jsem neodolala,a taky se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se těším, až na zahradě vyrostou první bylinky....

      Vymazat
  3. tiez sa na nu tesim...milovala som ten program v TV...cakam kym to pride na Slovensko...:), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Simono můžu mít dotaz k Herbáři? Vím, že některé prodavačky nemají rádi, když si lidé v knihkupectví moc dlouho prohlížejí knížky. Jsou tam také rady jak na mastné či jemné vlasy?
    Dík Terča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terčo, na vlasy je tam jen kopřivový šampon a o tom píšou, že je proti vypadávání vlasů. Jinak kniha složením kapitol kopíruje televizní pořad. Možná je tam pár receptů navíc, ale jinak se teměř všechny recepty najdou na internetu v odkaze, který jsem uváděla v příspěvku. Hezký den S.

      Vymazat
    2. Simčo dík, mrknu na odkaz.

      Vymazat
  5. Tuhle knihu jsem koupila me sestre k narozeninam a mela jsem problem ji dat z ruky:-) je moc hezka

    OdpovědětVymazat