15. srpna 2014

Letní šálka

Začala jsem ji háčkovat už brzy z jara, abych ji na sklonku léta konečně měla....., ne že by se to nedalo stihnout, spíš se mi do toho pro množství dalších rozdělaných věcí a ještě dalších nápadů v hlavě nechtělo.



Ke kabelce s puňťama.



Kolekce HM: polovina hand made a polovina z H&M.




New summer scarf. The pattern comes from Crochet with Color.

7 komentářů:

  1. Je nádherná. Moc pěkné fotky :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Úchvatnýýý a k tý kabelce dokonalý!
    Asi napíšu Ježíškovi.....
    do Vlašimi....
    on tam má totiž detašované pracoviště...
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát má dost dlouhý dodací lhůty, tak jestli už není pozdě..... :-)

      Vymazat
  3. Že by až ty další Vánoce? 🎄😉

    OdpovědětVymazat
  4. To si už chystáš garderóbu na třináctého?
    Jestli jo, tak ti řeknu, moje milá, laťku si dala pěkně vysoko! PĚKNÉ!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem nad tím nepřemýšlela, ale když mi to schválila RM, tak je to horký favorit :-). Akorát jsem si tak nějak vydedukovala, že bych měla mít brož (pokud možno originální), abych byla IN.....

      Vymazat